Ga naar de inhoud

Het kan gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent over de behandeling door uw homeopaat. We raden altijd aan om eerst met uw behandelend homeopaat te praten over uw onvrede of klacht. Hier vindt u meer informatie over de klachtenprocedure.

Komt u er samen niet goed uit, dan kunt u via onderstaand formulier uw klacht indienen of uw onvrede kenbaar maken. Wij nemen dan contact met u op.

De vragen met een sterretje (*) zijn verplicht om in te vullen.

    Formulier om uw klacht kenbaar te maken d.d.*:

    1. Op welke klassiek homeopaat heeft uw klacht betrekking?

    Naam klassiek homeopaat*:

    Praktijkadres*:

    2. In welke relatie staat u tot de klassiek homeopaat*:

    3. Op welke periode heeft uw klacht betrekking*:

    4. Wilt u hier uw klacht omschrijven (feiten en omstandigheden)*:

    5. Heeft u hierover al gesproken met de betreffende klassiek homeopaat?

    Zo ja, wanneer was dit?

    Zo nee, waarom niet?

    6. Heeft u uw klacht ook ergens anders ingediend?

    Zo ja, bij welke instantie?

    7. Wilt u de klachtenfunctionaris van Quasir inschakelen? (zie klachtenprocedure voor meer informatie)

    8. Wilt u alleen u onvrede kenbaar maken bij de beroepsvereniging, zodat de NVKH deze klacht gaat bespreken met de desbetreffende klassiek homeopaat?

    9. Uw naam en adresgegevens:

    Naam*:

    Straat en huisnummer*:

    Postcode en woonplaats*:

    Email adres*:

    Telefoonnummer*:

    captcha